15 Ocak 2014 Çarşamba

Başlangıç



Antep'i bilmem,ama çok güzel olduğunu duymuştum,şimdi internetten fotoğrafları görme imkanımız var,çok beğendim.Eminim hep sıcaklık duyduğum,benden birşeyler hissettiğim bu şehri görünce seveceğim.Ben burada doğmuşum,
Aslında tam Anadolu'luyuz biz...Babam Karadeniz,annem Doğu'dan.Ancak her ikisi de sakarya sınırları içinde büyümüşler.Evlendiklerinde Doğu Karadeniz'i oluşturmuşlar(!
).Babam asker olduğu için Türkiye'nin bir çok yerinde bulunmuşuz.Anadolu ürünü üç kardeş!Ablamı İzmir incirlerinin içinde,beni antep kebaplarının ve fıstıklarının içinde,kızkardeşimi de Erzincan'ın karlı dağlarının,tulum peynirli dürümlerinin içinde dünyaya getiren canım annemin,adeta babamla birlikte askerlik yaptığı koca Anadolu'yu ,hep birlikte nasıl severek sahiplendiysek,nerelisiniz diye sorduklarında, doğrudan "Türkiyeliyiz" diyebiliyoruz.Bir çoğu bu cevabı yavan bulur ve şehir adı ya da bölge adı duymak isterler...Biz,Doğu,Batı,Kuzey ve Güneyiz....

Ama şimdilerde,bu yönlerden gelen rüzgarlar,bizi nerelere fırlatıyor?
Bazı ayrılıklar hakedilmediği için içimi sızlatıyor.Olağanüstü olayları yaşamak,çok olağan gelmeye başladı bende.Bazen hoşgörülü de yapsa,haketmediğimiz ama şükrettiğimiz bir yaşamın içine sürükleniyoruz...
Sevginin çok güçlü olduğu bir yuvanın,yine asla kabul edemeyeceğim nedenlerle dağılmasını hazmedemiyorum.Bunları aktarabilecek miyim bakalım...
İzmir,Antep derken,kendimi hissettiğim  yer olan Erzincan,hatıralarımdaki ilklerin yeridir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder